keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Täältä tullaan, Lontoo!

Huomenna on se päivä mitä oon oottanu ties kuinka kauan, nimittäin lähtään Iidan kanssa Lontooseen! Jätin pakkaamisen ja joidenkin asioiden hoitamisen taas vaihteeksi viime tippaan, mutta tehtyä ne tuli kuitenkin (mitä järkeä tehä kauhen aikasin niitä, jos kuitenkin kerkiää tehä ne myöhemminkin). Nyt tuntuu vaa, että oon unohtanu kaiken oleellisen.. Niin ja perjantaina sitten One directionin keikalle, reissun kohokohta! En oo vielä aivan sisäistäny, että aivan oikeesti kohta nään ne.

Huuuuui, mua oikeesti pelottaa, että oon unohtanu kaiken mahollisen. Tänään oli kyllä semmonen hössötyspäivä, etten kyllä yhtään ihmettele jos siinä hulinassa jotain unohtui. Ensinnäkin, heräsin yllättävän aikasin (jo kaheksalta herätyskello soimassa!!), että voin käyä koiran kaa lenkillä ja sitten käyttää lopun ajan aamusta musiikkidiplomin tekemiseen. Sain sen peräti valmiiksi! Sitten lähin käymään lukiolla, kun kävin viemässä diplomin. Ja sitten kaverin luo juhlimaan sen synttäreitä! (Tai no, lähinnä vietiin vaan lahja ja herkuteltiin pitsalla sun muulla) Sen jälkeen kävin vielä Iidan kanssa ostamassa viimehetken ostoksia, ja illemmalla alottelin sitten pakkaamista. Vaikkei tuossa paljoa ollut, tuntuu, että olin koko ajan menossa johonkin.. :D

Tästä tuli tämmönen lyhyt postaus, jonka pointti taisi olla, että lähen Lontooseen ja en oo varma onko mulla kaikki mukana.. Mutta siis, minä lähen Lontooseen testaamaan osaanko enää englantia, nauttikaa te Suomen keväästä! (On ollut kyllä aivan ihanat kelit nyt lähiaikoina) Kirjottelen sitten joskus reissun jälkeen tänne Lontoo-hömpötystä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti