perjantai 3. elokuuta 2012

ooh my.

Vooooiha elämän kevät mitä menin just tekemään! Menin ilmottautumaan autokouluun, mitäköhä siitäki tullee.. No kerran sitä eletään! Ja jospa elettäs vielä sillonki ku mut päästetään auton rattiin. :) Mutta siis alunperinhä mää olin sitä mieltä, että en varmana aja ajokorttia, mutta sitte iskä, äiti ja kaverit sai käännytettyä mut... Mutta mikäs siinä, viimestään sillon se on iha kätevää että osaa ajaa autoa ku muuttaa muualle. :)


Viime yön olinki taas yökyläilemässä Siinalla Even ja Riinan kaa. Oli kivvaa! Valvottiin myöhään ja juteltiin kaikkea. Lisäks katottiin Älä pelkää pimeää -elokuva. Oon kuullu että elokuvasta saa enemmän irti jos silmät ei oo vähä väliä kiinni, ja ehkä joo se pittää paikkaansa, mutta tosta elokuvasta mun ei tarttenu kyllä saaha yhtään enempää irti. :D Ois pelottanu muuten aivan liikaa.... Ehkä. Vaikka ei se loppujen lopuksi nii pelottava elokuva ollukkaan! (Nii joo, sanoo ihminen jolla tosiaan oli ne silmät kiinni vähän väliä.)

Öinen Oulu on iha siistin näkönen, mutta mun kameralla oli selvästikki jotain sitä vastaan, vaikka koitti ties mitä asetuksia.. Ei väkisin!

Eilinen päivä meni äitin ja Marin (sisko) kaa shoppaillessa. Löysin peräti paian ja farkut!

Ja oli muute iha kivvaa syyä tänä aamuna aamupala parvekkeella! :D

Iiiisolla sydämellä Ira :)


Ps. Nää mun asiat tässä postauksessa ei mee ees melkein kronologisessa järjestyksessä, mutta kuka on sanonu että pitäs.... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti